בחירת עורך דין פלילי

מחפשים עורך דין פלילי? צריכים עצות הקשורות בעניין של בחירת עורך דין פלילי שיסייע לכם לצאת מהמצב אליו נקלעתם? זה לא חדש, אתם חייבים לבחור עורך דין פלילי עם ידע במשפט פלילי ועם יותר מחמש שנות ניסיון. כאמור, בחירת עורך דין פלילי תדרוש מכם בחירה של בעל מקצוע עם ניסיון מעל חמש שנים, מישהו או מישהו עם ניסיון כתובע לצורך העניין בפרקליטות וכן הכרות מעמיקה עם כל גופי החקירה, התביעה ובתי המשפט. כשיש לכם את זה, זה למעשה מהווה ערך מוסף משמעותי עבורכם הלקוחות.

כפי שהבנתם, בחירת עורך דין פלילי קשורה בנגיעות שלו בכמה שיותר תיקים פליליים והתעסקות עם העולם הפלילי. האם יש לו ניסיון בתיקי אלימות? סמים או עבירות כאלה ואחרות הקשורות בצווארון לבן? אם יש לכם צורך בעורך דין פלילי לצורך ייצוג בעבירות קטינים, זו גם דרך לבחור עורך דין שמבין בעניין ולא לפסוח על כך.

טיפ מס’ 1: וודאו כי נותן השירות נמצא באזוריכם

בחירת עורך דין פלילי תדרוש מכם כי הוא יהיה בסמוך לאזור מגוריכם, זה חשוב כי זה יסיר מכם דאגה ובעיקר יספק לכם שקט נפשי נוכח היכולת להשיג אותו תמיד ומתי שרוצים. גרים באזור חיפה? תל אביב? או דרום? השתדלו להשיג עורך דין עם ניסיון בתחום הפלילי ומאותו מקום מגורים.

טיפ מס’ 2: יש לבדוק את תחומי הפעילות

יש כל מיני עורכי דין פליליים, חשוב מאוד לברור אם הוא נותן שירות כמו טיפל במעצרים, מעצר ימים, מעצר לצרכי חקירה? האם הוא מלווה ונותן ייעוץ לפני חקירה? כל הדברים הללו חשובים ובפרט כשרוצים לסגור תיק פלילי ולמזער דברים לרבות חקירה משטרתית. הייצוג הוא הדבר הלא פחות חשוב והוא עוסק בייצוג בשימוע בטרם הוגש כתב האישום, הנה סיבה מדוע בחירת עורך דין פלילי עלולה להיות קריטית ביותר. גם עניין ניהול תיק ההוכחות הינו חלק מהדברים. כמו כן, יש לבדוק אם במסגרת זו מקבלים מחיקת רישום פלילי נוכח ייצוג נכון. השאיפה היא כמובן לסגור תיק או לקבל חנינה ועדיין, גם אם לא משיגים את התוצאה הנ”ל חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי כדי שזה יספק את התשובות הראויות ביותר.

צריכים עורך דין פלילי שיעשה את הדברים עבורכם? אל תסתכנו בבחירות שלכם ובפרט כשאתם זקוקים למישהו שיחלץ אתכם מהמצב אליו נקלעתם.

להרשמה ללימודי משפטים וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים כאן

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן