דין גרמני – תחומי טיפול

הצטרפותה של גרמניה לגוש היורו הובילה רבים לממש את אזרחותם הגרמנית. אין מדובר רק באפשרויות עבודה במדינה עצמה, אלא בעובדה אזרחות גרמנית מעניקה אפשרות לעבוד באופן חוקי בכל מדינה החברה בגוש היורו. מעבר לבקשות אזרחות, משרד עורכי דין המתמחה בדינים השונים הקשורים לחוק הגרמני מסייע בכל הנוגע לרכישה של נדל”ן בגרמניה, ליצוג בתביעות משפטיות שונות במדינה, להסכמי גירושין, דיני ירושות או הליכים פליליים.

באילו תחומי טיפול מתמחה משרד העוסק בדין הגרמני?

בדומה למשרד עורך דין בארץ, גם משרד עורכי דין המתמחה בסוגיות שונות הקשורות לתחומי דין גרמני. בין התחומים הללו ניתן למצוא:

דיני משפחה בגרמניה

זוגות העומדים בפני גירושין בגרמניה כאשר אחד מהם הוא אזרח גרמני והשני הוא אזרח ישראלי נזקקים פעמים רבות לעורך דין מומחה בדיני משפחה ובקיא בדין הגרמני. החלטות רבות הקשורות לילדים ולרכוש הן החלטות משמעותיות, ודווקא בזמן הרגיש הזה עורך דין מקצועי המתמחה בכל תחומי הדין הגרמני יכול לעזור.

גם מקרים הקשורים לירושה משפחתית מקרוב משפחה גרמני, או במצב שחלק מהרכוש המועבר בירושה נמצא בגרמניה נדרש טיפול של עורך דין מקצועי על מנת לממש את מירב הזכויות המגיעות ליורשים. בניגוד לסיוע של עורך דין גרמני, עורך דין היושב בישראל ומכיר את החוק הגרמני יכול לעזור לטפל בהליכים הבירוקטיים השונים מבלי שיהיה צורך לטוס הלוך ושוב לגרמניה לאורך התהליך.

טיפול באזרחות גרמנית

כפי שצויין לעיל אזרחות גרמנית מעניקה את כל הזכויות של תושב באחת ממדינות החברות בגוש היורו. במידה ואחד ההורים הוא ממוצא גרמני, או שקיימת זיקה אחרת למדינה ניתן לבדוק האם אכן יש סיכוי לקבלת האזרחות לפני התחלת התהליך. תהליך קבלת האזרחות הגרמנית דורש המצאת מסמכים מתאימים, לעתים גם לימוד של השפה הגרמנית והוכחת יכולת כלכלית וכדומה. משרד עורך דין המתמחה בדיון הגרמני יכול לסייע באיתור והגשת המסמכים הדרושים עד לקבלת האזרחות והשגת דרכון גרמני.

רכישת נדל”ן בגרמניה

משרד עורך דין המתמחה בדין הגרמני יכול לסייע גם ברכישת נדל”ן בגרמניה. בניגוד למדינות אחרות כאשר רוכשים ומנהלים נדל”ן בגרמניה יש להסתייע בנוטריון  גרמני. משרד עורכי דין המתמחה בדין הגרמני יכול לסייע בקשרים עם משרד מקביל בגרמניה, וכן לנסח את חוזה הרכישה או לבדוק חוזה קיים (הכתוב באנגלית או בגרמנית) ולהעביר את הנכס על שם הקונה. גם ברגע המכירה של הנכס בעתיד מומלץ להסתייע בעורך דין המתמחה בדין הגרמני על מנת לבצע את המכירה והעברת הבעלות בצורה תקינה.

מה היתרון בפניה למשרד עורכי דין ישראלי?

בכל תחום בהם אתם עשויים להזדקק לשירותי עורך דין, הבקיא הן בדין הגרמני והן בזה הישראלי, עדיף לבחור במשרד ישראלי. משרד עורכי דין הממוקם בישראל ובקיא בכל הקשור לתחומי הדין הגרמני, יכול להוות יתרון משמעותי עבור תושב ישראלי דובר עברית.  קל יותר ופשוט לזכות ליעוץ קרוב לבית אצל עורך דין מקומי בישראל, בניגוד לעורך דין היושב בגרמניה.

להרשמה ללימודי משפטים וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים כאן

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן