השירותים של עורך דין פלילי

שירותיו של עורך דין פלילי, הם רבים ומגוונים, אך בכל מקרה בו חשוד מובא לחקירה בגין חשד כל שהוא לפלילים, חשוב להתייעץ עם עורך דין פלילי אשר ייעץ לחשוד כיצד לנהוג במהלך החקירה ויידע אותו על זכויותיו הבסיסיים. חשוב לציין כי ליווי של עורך דין פלילי, יכול לסייע רבות לנאשם, הן מבחינה משפטית וקיצור הליכים והן מבחינה פרקטית להמשך התנהלות במידה ומוגש כתב אישום.

בחיפושיי באינטרנט מצאתי אתר אשר אני ממליץ על תוכנו הוא מדבר בעיקר על התחום הפלילי ומספק מידע המשלב את החוק בצורה ברורה ופשוטה.

כניסה לאתר של עורך דין פלילי ארז טובי

מהם שירותיו של עורך דין פלילי?

עבירות רכוש

עבירות הרכוש, תופסות נתח גדול מהעבירות הפליליות אשר מתבצעות בארץ וכלל בעולם כולו. למעשה מדובר בעבירות גניבה, לקיחת חפצים ללא אישורו של אדם, גניבת מידע, גניבה ממקום עבודה, שוד, החזקת רכוש גנוב, פריצה או ניסיון פריצה לבתים ועסקים, גרימת נזק לרכוש, שימוש בכלי נשק לצורך גניבה או פריצה ועוד מגוון רב של עבירות גניבה מסוגים שונים.

עבירות אלימות במשפחה

עבירות אלימות במשפחה, הן מהחמורות ביותר. בגין עבירות אלו, ניתן לקבל עונשי מאסר חמורים וניתן לראות כי בית משפט אינו סלחן במקרים אלו ומעניש במלוא חומרה. העונשים אותם ניתן לקבל בגין עבירות אלו הם: מעצר מידי, קבלת עונשי מאסר של כמה שנים וקנסות כספיים. עבירה זאת הינה חמורה ביותר מכיוון שהיא נעשית על ידי בן משפחה כמו: אלימות פיזית כלפי בן או בת הזוג, אלימות כלפי ילדים חסרי ישע, אנשים מבוגרים וקשישים, אחים אחיות וכלל בני המשפחה. הואשמת בעבירת אלימות במשפחה? פנה עוד היום לעורך דין פלילי.

עבירות צווארון לבן

עבירות צווארון לבן, לרוב נעשות על ידי אנשים נורמטיביים ללא עבר פלילי ובעיקר במקום עבודה. כיום כל אדם בכל מעמד יכול להיות מואשם בעבירות אלו החל ממעמד נמוך ועד מעמד גבוה, כלומר מנהלים בחירים או עובדים זוטרים. עבירות אלו, הם למעשה עבירות פליליות לכל דבר הקשורות בדרך זאת או בהקיפין ללקיחת כספים או שוחד ממקום העבודה. עבירה זאת יכולה להתבצע בין אם בצורה ישירה, בצורת קבלת שוחד, סחר במניות פנימי, עבירות מיסים, מעילה ועוד סוגים רבים של עבירות הנקראות “צווארון לבן”. למעשה זוהי עבירה פלילית לכל דבר.

עבירות סמים

עבירות סמים הם נפוצות מאוד. החוק קובע ענישה בשני מקרים: במקרה של שימוש בסמים ובמקרה של סחר בסמים. חשוב לציין כי במדינת ישראל החוק קובע איסור על ייצור סמים, החזקתם, שימוש עצמי, יבוא סמים ממדינות אחרות, גידול וסחר בסמים וודאי הדחת קטינים לצרוך סמים. בתי המשפט כיום אינם מבדילים בין סמים קלים לסמים קשים והעונש מוטל על החשוד בשני מקרים אלו. כיום בתי המשפט מבדילים באופן ברור בין החזקת סם המיועד לשימוש עצמי לבין סחר, ייבוא או גידול סמים, כמובן שישנה כמות מוגדרת המיועדת לשימוש עצמי ועל הנאשם להוכיח זאת לבית משפט. במקרים של שימוש עצמי,  בית משפט סלחן יותר, אך עדין מעניש בחומרה.

להרשמה ללימודי משפטים וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים כאן

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן