באילו תחומים מתמחים עורכי דין פליליים?

ישנם תחומי התמחות רבים מאוד בהם עוסקים עורכי דין פליליים. בניגוד למה שרבים חושבים, עבודתו של עורך דין פלילי לא מסתכמת בתיקי רצח או שוד, אלא מדובר בתחום הרבה יותר רחב הכולל מגוון עצום של עבירות שונות.

בין תחומי ההתמחות העיקריים של עורכי דין פליליים ניתן למצוא:

• התמחות בעבירות מסוג המתה – עבירות כמו רצח, הריגה, גרימת מוות ברשלנות ועבירות דומות נוספות.

• התמחות בעבירות הקשורות לסמים – כל עבירה הקשורה לסמים נכללת בתחום הפלילי, עבירות כמו יבוא או יצוא של סמים, החזרת סמים, סחר בסמים, גידול סמים וכדומה.

• התמחות בעבירות הנכללות בגדר פשיעה חמורה – בהגדרה זו נכללות עבירות נשק, עבירות שונות הקשורות לשימוש או סחר באמצעי לחימה, עבירות הקשורות בארגוני פשע וקשר אליהן ועוד.

• התמחות בעבירות הנכללות תחת פשיעה כלכלית – עבירות פליליות הקשורות לתחומים כלכליים כמו עבירות של הונאה, עבירות הקשורות במתן או קבלת שוחד, עבירות מיסים שונות, עבירות של הלבנת הון ועוד.

• התמחות בעבירות הקשורות למין – עבירות כמו אונס, ביצוע מעשים מגונים, עבירות הקשורות במעשי סדום, עבירות הטרדות מיניות, ניצול יחסי מרות לטובת הנאה מינית ועוד.

• התמחות בעבירות הקשורות לאלימות – עבירות של אלימות במשפחה, אלימות כללית, איומים, תקיפות שונות, סחיטות וכדומה.

• התמחות בעבירות הקשורות ברכוש – עבירות כמו ביצוע שוד או קשר לביצוע שוד, גניבה, פריצה וכדומה.

כל סעיף כזה הינו תחום שלם של עבירות פליליות שונות אשר אדם העובר עליהן מוכרח לפנות מיד אל אחד מבין כל אותם עורכי דין פליליים הקיימים בארץ, בכדי שיגן עליו בצורה הטובה ביותר.

ליווי לאורך כל הדרך

אחד היתרונות החשובים בעבודה עם עורכי דין פליליים הינו העובדה שהם מעניקים לכם ליווי לאורך כל הדרך.
עורך דין פלילי מקצועי ילווה את האדם כבר מהשלב של החשדות נגדו, יסייע לו בזמן החקירות במשטרה ויעניק לו ייעוץ מקצועי לגבי צורת ההתנהגות הנכונה לאורך כל ההליך המשפטי.
בנוסף, עורך הדין ימנע ממנו לומר משהו אשר יגרום לו להפליל את עצמו מאוחר יותר, דבר שקורה פעמים רבות כאשר אין עורך דין שילווה את החקירות והחוקרים משתמשים בשיטות מתוחכמות בכדי לגרום לאדם להפליל את עצמו וכך להפוך את התהליך המשפטי להרבה יותר בטוח ואת התיק נגד החשוד להרבה יותר מוצק.

איתור ראיות חשובות

עבודה חשובה מאוד אשר מבצעים עורכי דין פליליים, בכל תיק ובכל סוג של עבירה, הינה עבודה של איתור הראיות הנדרשות בכדי להביא את החשוד לזיכוי או להקל על העונש שלו בצורה הטובה ביותר שניתן.
כמובן, בכדי לבצע זאת הם עושים שימוש בחוקרים מקצועיים ובאנשים המומחים לדבר, ולכן חשוב מראש לבחור בעורך דין בעל משרד גדול אשר יכול להרשות לעצמו להפעיל את האנשים הנכונים והטובים ביותר.

להרשמה ללימודי משפטים וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים כאן

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן