משמעות ביצוע עבירות תנועה

במסגרת לימודי עריכת דין נכלל שלב התמחות, בו לומד עורך הדין תחום מסוים לטובת ייצוג וייעוץ משפטי  לנאשמים בביצוע עבירות מתחומים שונים. עורך דין תעבורה מתמחה בכל הנוגע לעברות תעבורה, ומטרתו לספק ליווי, ייעוץ וייצוג בבית הדין לנאשמים בביצוע עבירות תנועה. תחום דיני התעבורה הינו תחום רחב ומקיף, ולכן חשוב להתייעץ עם עורך דין מומחה לנושא – עורך דין תעבורה באשדוד.

משמעות ביצוע עבירות תנועה

עבירות תנועה אינן דבר שמומלץ לזלזל בו. קיימות עבירות תנועה אשר רמת המסוכנות שלהן גבוהה במיוחד, והעונש בגינן יכול להיות הרחקת הנהג מהכביש ואף מאסר בפועל. הרחקה של נהג מהכביש יכולה לנבוע כתוצאה מחצייה של צומת באור אדום, נהיגה ללא רישיון, נהיגה תחת השפעת סם מסוכן או משקה משכר ועוד. נהגים אשר מוצאים עצמם מואשמים בביצוע אחת מעבירות אלו מומלץ שיתייעצו עם עורך דין המומחה לתחום התעבורה והמצוי בקרבת מקום מגוריהם. באם הנהג מתגורר באזור הדרום, מומלץ כי יתייעץ עם עורך דין תעבורה באשדוד.

עבירות תנועה שכיחות

כאמור עורכי הדין לתעבורה מתמחים בכל סוגי עבירות התעבורה. ישנן עבירות תנועה נפוצות אשר בגינן מגיעים נהגים להתייעץ עם עורך דין תעבורה:

נהיגה בשכרות – תקנות התעבורה מגדירות מי הוא נהג שיכור. כיום מוגדרת כמות אלכוהול מותרת בדם או באוויר נשוף, אשר באם נמצא כי הכמות מעל המותר, יכול הדבר לגרור בעקבותיו שלילה של רישיון. תפקידו של עורך דין תעבורה באשדוד הינו לבחון את הראיות שמציעה התביעה נגד הנהג, ולנסות להביא לזיכוי או להפחתה בחומרת סעיף האישום.

עבירות מהירות – בכל כביש ודרך סלולה מוגדרת מהירות מקסימום המוצרת לנהיגה. יחד עם זאת קורה לא פעם כי נהגים נתפסים כאשר הם נוהגים במהירות גבוהה מהמהירות המותרת. עורך הדין ינסה לאתר ראיות שיוכיחו כי אין כך הדבר, על ידי בחינת תקינות מכשור הבדיקה.

נהיגה ללא רישיון – החוק מחייב נהיגה רק לאחר קבלת רישיון. רישיון הנהיגה חייב להתאים לסוג הרכב בו בוצעה הנהיגה, וכמו כן עליו להיות בתוקף. נהיגה ללא רישיון יכולה לגרור בעקבותיה שלילה של רישיון הנהיגה.

להרשמה ללימודי משפטים וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים כאן

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן