עורך דין פלילי עמידה לפני משפט

עמידה לפני משפט פלילי היא מצב לא פשוט ומורכב. לעיתים החשדות כנגד האדם העומד למשפט הינם מוצדקים ומסתיימים במציאתו אשם ולעיתים מדובר על חשדות שלא נמצאו די ראיות בכדי להעמיד את אותו אדם למשפט. כך או כך, עצם החשדות, המעצר, החקירות גורמות גם לבטחונו של אדם חזק להתערער. לכן, עורך דין פלילי הוא הכתובת שיש לפנות אליה מוקדם ככל האפשר, כבר כאשר ישנה פניה אל החשוד מן המשטרה לצורך בניית התיק. בוודאי שנדרש עורך דין פלילי לאחר שנבנה תיק ואותו אדם מועמד למשפט. עורך דין פלילי, כמו עורכי דין פליליים בכל רחבי הארץ, מייצג נאשמים במגוון עבירות פליליות כמו תקיפה, עבירות סמים, אונס ואף העבירה החמורה ביותר- רצח.

עורך דין קרוב ונגיש – יתרון גדול

כבר כאשר מוזמן אדם לחקירה ראשונית, מומלץ לו למצוא עורך דין פלילי להתייעץ עימו. זכותו של אדם לשמור על זכות השתיקה עד לרגע בו עורך דין נמצא לצידו. אם מדובר על אדם המתגורר באזור המרכז, עורך דין פלילי יוכל להיות לו לעזר רב. עורך דין פלילי במרכז, יש לו לפחות היכרות מסוימת, את הנפשות הפועלות במשטרה או בבית המשפט המקומי ויוכל לשמור טוב יותר על יחס סביר למרשו. אם העבירה נעשתה באזור המרכז, היכרות טובה עם העיר, רחובותיה והמקומות שבה תוכל לעזור. גם עצם נוכחותו של עורך הדין בסביבתו הקרובה של הנאשם תסייע לו בשלל מהלכים בירוקרטיים העומדים בפניו בהם יזדקק לעורך דינו או בכל התייעצות שעליו להתייעץ.

איך לחפש עורך דין פלילי

חשדות כלפי אדם בעבירה גדולה כקטנה אינם נעימים לאף אחד, על אחת כמה וכמה כאשר החשדות אינם מוצדקים. כבר היו דברים מעולם שנאשמים נכנסו לכלא על לא עוול בכפם והצלקת הנותרת היא עמוקה מאוד. לכן, כאשר מחפשים עורך דין פלילי, יש לעשות סקר מקיף, להקפיד ולבדוק רק עורכי דין המתמחים בפלילים ועוסקים בתחום באופן קבוע. מתוך רשימת עורכי דין פליליים יש למצוא את אלה המתמקדים בעבירה המדוברת, בין אם זוהי תקיפה, החזקת סכין, סמים ועוד. חשובה הכימיה בין החשוד לעורך דינו. התהליך העומד בפני החשוד הוא תהליך לא פשוט פיזית ונפשית ולכן הוא זקוק לאדם שיתמוך בו ככל שיצטרך. לכן, מלבד המקצועיות חשוב כי עורך הדין יהיה קודם כל אדם. מעבר לכך, נגישות וזמינות הן חשובות, אך  מעבר לכל ניסיון ומקצועיות הם הקריטיים ביותר.

להרשמה ללימודי משפטים וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים כאן

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן